HTML

Gery úr főz

Egyéni ízvilág, egyéni receptek és szokásos receptek az én konyhámban, az én stílusomban. Csináld meg, kóstold meg és élvezd

Friss topikok

Címkék

Archívum

2013.01.25. 19:29 geryG

Kezdés

Tiszteletem mindenkinek!

Az utóbbi időben olvastam a gasztroblogokról, kedvet kaptam hát leírni a saját receptjeim, módszereim.
Elég rendszertelenül jelennek majd meg a dolgok, de ne csak az én ötleteim alapján főzzetek. A legfontosabb a főzéshez, amire mindenkinek szüksége van, a kreativítás, a bátorság és a jó érzék a kóstoláshoz. 

Röviden leírom a szerintem szükséges alap eszközöket:
Egy teflon serpenyő, öntöttvas aljjal (én hőjelzős, okospöttyös TEFAL-t használok)
Egy bogrács
3-4 különböző lemezfazék
Tálkák, tálak, jó minőségű vágódeszkák (fa a zöldségekhez, gyümölcsökhőz, kemény műanyag a húshoz)
Egy jó  késkészlet (régen Kaiserhoff-ot használtam, most a minőségibb tesco-s van, de ez is cserélve lesz)
Fakanalak, favillák, fokhagymanyomó, stb., konyhai apróságok

Jó olvasást, kellemes főzést, finom ízeket és jó étvágyat mindenkinek!

Gery úr

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://gery-foz.blog.hu/api/trackback/id/tr845043851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása